Re: poziome pasy na monitorze [riva tnt2 agp]

Autor: hs (who_amiNIESPAMUJ_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 16:32:36 MET

On 2003-12-12, Syco <syco_at_go2.pl> wrote:

> Sprobuj tej karty na innym kompie z innym monitorem. Skad wiesz ze to nie
> monitor, albo kabel, albo zaklocenia jakies ?

probowalem oddzielnie monitor na inny kompie, dzialal ok, a inny monitor
na moim kompie wyswietlal pasy. oprocze tego sprawdzalem moja karte
na innej plycie jak pisalem, zeby miec pewnosc ze to nie pamiec ani nic
innego. tak wiec to napewno karta. chcialem tylko wiedziec czy to jest
do naprawienia jakos