Re: problem z grafika?

Autor: Maverick (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 15:32:14 MET

Stestuj grafe na innym sprzecie i bedziesz wiedzial...chociaz watpie
by to bylo od grafy... zwroc uwage na czym komp sie wiesza na jakich
stronach z jaka zawartoscia... moze problem tkwi w oprogramowaniu
konflikcie z systemem albo jego braku

Pozdrawiam Maverick
maverick.mk_at_wp.pl
Użytkownik "Piotr Przedpełski" <przedpel_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:brahc7$n8q$1_at_news.onet.pl...