poziome pasy na monitorze [riva tnt2 agp]

Autor: hs (who_amiNIESPAMUJ_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 15:27:33 MET

witam!

wczoraj pojawily mi sie na monitorze szare poziome pasy widocznie glownie
na jasnym tle. problem wystepuje zarowno w trybie tekstowym jak i
graficznym, niezaleznie od systemu ( a wiec sterownikow tez).
monitor jest sprawny bo sprawdzalem na innym kompie.
sprawdzalem karte grafiki (jak w temacie) na innej plycie z inna pamiecia
i jest to samo. wiem ze to jest problem z karta grafiki, a problem pojawil
sie nagle, sam to widzialem, w jednej chwili pojawily sie te pasy
i tak zostalo. czy da sie cos z tym zrobic czy pozostaje kupno
innej karty?

pozdr i z gory dzieki za pomoc
hs