Re: ECS K7VZA - jaki max procek ?

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 15:16:31 MET

Witam.
Radoslaw Sokol na pl.comp.pecet napisał(a):

> E e. Działają też na wersji 1.0 płyty :) I nawet są polecane,
> bo usuwają problem z UDMA. Sam tego co prawda nie sprawdzałem,
> ale czytałem kilka razy o bezproblemowej aktualizacji do BIOSu
> wersji 3.x na płycie 1.x.

No to może ja dodam tyle, że mam takową płytę, tzn. v 1.2, czyli taką
przejściową, jest ona na KT-133 & 686B. Fizycznie ona wygląda jak wersja
3, ale nie ma zworek dla zmiany FSB (są zmostkowane). Fabrycznie miała
ona bios w wersji 3.2 o ile dobrze pamiętam (bo dośc szybko go
zastąpiłem nowszym).
Procesor jaki używam to Duron 900, z wcześniejszej serii (ten bez sse
chyba).

Pozdrawiam,
Wołek.

--