świąteczne zakupy :)

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 14:50:48 MET

Witam
Planuję zakup dwóch urządzeń, drukarkę & nagrywarkę. Co mi polecacie?
Wymagania co do drukarki:
- niska cena :)
- ekonomiczność (łatwo dostępne zamienniki)
- w miarę niewielkie rozmiary
- port usb
W zasadzie to spore wymagania, ale jednak kupuję sprzęt na długi czas.
Drukarka nie musi być szybka, w zasadzie to może być bardzo wolna. Nie
wymagam także super jakości, będę drukował głównie teksty i to raczej rzadko
(ale z obrazkami, więc drukarka musi być kolorowa). Tak więc jaka drukarka
byłaby dla mnie najlepsza?

A co do nagrywarki:
- niska cena
- może być bardzo wolna
- nie musi sobie radzić z żadnymi zabezpieczeniami
- chciałbym, aby była trwała ponieważ mam zamiar używać jej przez parę
ładnych lat

Z góry thx za wszelkie rady
Pozdrawiam
Mad_Lamer