Re: [OT] Skąd można załatwić dyski twarde o pojemności poniżej 40 MB

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 14:51:33 MET

Hudson Hawk claimed:
> Tak, nie pomyliłem się - poniżej 40 MB. Robię sobie małe muzeum nośników
> danych.
> Jak ktoś by coś wiedział, to proszę o kontakt na maila na taki dziwny adres
> gfhgfhfhg(at)o2.pl

<to zapraszamy do reklamy>
Ja mam: caviar 202MB, seagate 1.7GB i seagate 17GB. Żadnego nie sprzedam, bo
działają jeszcze (caviar jako podstawka pod kawę). Ten 1.7 jest na wagę złota
- prawie bez przerwy już 7 lat w tym ostatnie 2 lata 24/7.
</to była reklama>

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]