Re: Prosba ad hurtowni action

Autor: Izkedar (izkedar_at_op.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 13:12:58 MET

Wiesz jest taka zależność. Zastanów sie chwilę czy gdybyś prowadził sklep z
czymkolwiek i przychodził do ciebie klient mówiąc że nie kupi od ciebie w
tej cenie bo wie za ile ty to kupiłes to co byś zrobił?? Więc może sprzedam
to w takiej cenie jak on uważa bo przecież po co mam kalkulować ile
potrzebuję nałożyć marży. On doskonale wie jakie mam koszty i policzy mi
tyle żeby wystarczyło. A uwierz mi że przychodzą do mnie klienci z cennikami
z hurtowni i patrząc mi na ręce mówią w jakiej cenie mam im co sprzedać. I
wiesz co, bez niczego proponuję im żeby założyli sobie firmę to będą kupować
komputer w cenie hurtowni. Może będą szczęśliwi. Nie chcę być złośliwy ale
nie wiem czy radowałoby cię gdyby ktoś zaglądał ci do kieszeni. Zresztą nie
wiem czy warto jeszcze dyskutowac na ten temat. Są dwie strony medalu
klienta i sprzedawcy i już.

Z pozdrowieniami
Izkedar