FlyVideo3000 i pilot

Autor: Ober0n (ober0n_at_op.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 13:19:03 MET

Mam kartę FV3000 i pilota do niej. Niestety, pilot jest żałosnej
jakości i jego używanie grozi kontuzją ręki. Próbowałem innych
pilotów, również z kart na chipie saa7134, ale karta nie reaguje (w
ogóle nie odczytuje sygnałów!). Czy ktoś wie jak pobrać nowego
pilowa? Czy ktoś w ogóle miał doświadczenia z doborem alternatywnych
pilotów do kart TV? Problem z odpowiednim oprogramowaniem do karty
pomijamy, gdyż mnie nie dotyczy (Linux). Chodzi tylko o to, by karta
odczytała sygnał z pilota. To wystarczy.

--
<profeta> zapomniałem, że zostawiłem w domu ogórki na gazie
<profeta> WYKIPIĄ!!!