Re: AMD 2800+ Barton

Autor: Duny (buczedar_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 12:28:26 MET

<CIACH>
> > 2. Czy ma blokadę mnożnika?
>
> nie wiem.. moj nie ma :)

<CIAH>

Przy moich pamięciach nawet nie warto próbować zmiany magistrali z 166MHz na
200MHz
Pośrednich nie będę testował, poniważ karta telewizyjna mi tego nie wytrzyma
:(
Może zrobię to, jak uciułam na nową płytę i nowe pamiątki PC3200 ;)
Przy próbie zmiany mnożnika na np. x14, komp owszem wstał, ale tak, jakby na
x5 (834 MHz :)) Uśmiałem się do łez jak zobaczyłem ten wynik.
Zaznaczę, że móje poprzednie proce 2000+ and 2400+ poszły na x14 i x15 na
tej płycie
And whose side are you on?
Side?
I am on nobody's side...