Re: Jaka plyta pod Athlona z wiecej niz 4 IDE ?

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 12:01:54 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie. Możesz podłączyć do takiej płyty 8 dysków twardych i nie
> skonfigurować ani jednej macierzy. Ja tak mam u siebie: na
> podstawowym kontrolerze pracują 2 dyski i 2 napędy optyczne, a na
> RAIDzie dodatkowe 4 dyski - każdy niezależny od pozostałych.
[ciach]

Bede musial sprobowac, w domq mam gigabyte GA 7NNXP z tym ficzerem (4 IDE)
... w instrukcji od mobo nic na ten temat nie widzialem ... dopiero w
ksiazeczce od RAIDu cos widzialem, a ze RAIDu na razie nie uzywam ...

Tylko musze skolowac jakis dysk IDE, bo w hdd na SATA siedzi.
A jak to jest z nap. optycznymi ? Tez powinny chodzic na tych dodatkowych
IDE ?

Pozdrawiam:
Syco