Re: Twardziel wiszący w powietrzu? Czy to szkodliwe?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 09:46:35 MET

> ja proponuje latwiejsza opcje - kladziemy dysk na gabce , gubie albo
piance
> na dnie kompa - dysk jest wyciszony i wieje na niego wentyl zaciagajacy
> powietrze do obudowy (jak go mamy) i gotowe.

jeszcze lepsze jest podwieszenie dysiora - bo wtedy powietrze z wiatraka
opływa także elektronikę.. w mojej obudowie zatok sięgają aż do wiatraka
wtłaczającego powietrze - czyli prawie do dna - dysior przykręcony właśnie
tam.. ale może pokombinuję z podwieszeniem - bo 4 dolne zatoki można
odkręcić

PZDR
Shaman