Re: Emulator drukarki

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 09:33:38 MET

> Moze dokladnie tego nie napisalem ale to nie jest urzadzenie z komputerem
> tylko mikroprocesorem
> wiec nie mam mozliwosc takiej jak napisales ...Raczej potrzebuje
odpowiednio
> przekrosowac kable i chyba jakis programik
> napisac

uuu.. tutaj się dyskutuje o przewadze AMD nad Intelem ;) a nie nad tak
powaznymi sprawami :) Zapytaj może jeszcze na pl.misc.elektronika. Wydaje
mi się że tam są większe szanse powodzenia bo taki programik na pewno
istnieje ale jest w posiadaniu ludzi którzy na codzień parają się takimi
zabawkami

PZDR
Shaman