Re: Chieftec - czy aby realna moc?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 01:58:41 MET

Witiia wrote:

> Mimo, że jestem przekonany do Chiefteca, to dla ciekawości podam:
>
> napięcie/max.obciążenie sprawność
> Chieftec
> HPC-360-202 3.3/28A 5V/35A 12V/17A min. 68%
>
> Modecom
> 350GTF 3.3V/28A 5V/30A 12V/15A min. 65%
>
> Czy te różnicę są takie duże? Nie wydaje mi się.

Różnica ceny też nie jest duża wiec o czym my tu mówimy. modecom mimo
wszystko jest gorszy więc osiagnie może troszke, ale mniej... To jest
dziwna ludzka mentalność... Jak produkt jest dobry a oni go nie mają to
próbują szukac dziury w całym. Chieftec jest tylko 30 zł droższy, jest
bardziej markowy, daje gwarancje bezpieczeństwa i dodatkowo firma
Chieftec nie realizuje takich pomysłów jak wstawianie do swoich obudów
gównianych zasilaczy Feel bo dorobiła sie pewnej marki i może sobie
pozwolić na to(dodatkowo za wyższą cene) bo i tak produkt sie
sprzeda... Nie jestem przeciwnikiem Modecoma bo do składanych
komputerów wkładam przeważnie Modecoma 300W GT (który póki co mnie nie
zawiódł) bo jest za 110 zł i zawsze to 90 zł mniej niż 360W Chieftec...
Ale osobiście używam Chiefteca bo chce mieć 99,99% pewności, że nawet
jak zasilacz padnie to nic ze sobą nie weźmie. Chieftec myśle, że daje
mi taka gwarancje, Modecom musi jeszcze popracować żeby zasłużyć na
takie zaufanie...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)