DVD problem

Autor: Dziki (----------_at_-----------.------------)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 01:40:46 MET

Witam.
Moze ktos z Was ma pomysla co jest grane lub sie spotkal z takim
problemem.Moze to tylko kwestia konfiguracji?

Problem polega na tym ze podczas ogladania np folmow na DVD nie gra glosnik
centralny. (glosnki i karta 5.1)
-program na ktorym odtwarzam filmy choc jest tak i na innych to Power DVD
Pro 6 v2.55.

A oto informacje na temat mojego sprzetu.

1.Karta dzwiekowa to: sound blaster live 5.1
2.Glosniki Creativa rowniez 5.1

Prosze o jakies podpowiedzi bo nie mam juz zdrowia do tego DVD.
Z gory dzieki za wszelkie odp. Pozdrawiam Dziki