Re: Którą wybrać ?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 01:17:40 MET

PiotrAS wrote:

> Witam
> Chciałem się poradzić , którą płytę główną wybrać :
> MICROSTAR K7N2 DELTA-L NFORCE2 U133 LAN ATX , czy
> Gigabyte GA-7N400-L nForce2 BOX.
> Płyty te jak wiadomo lekko się różnią ( GigaByte @bios ), no ale
> chiałbym zasięgnąć porady expertów.

Wziąłbym MSI bo Gigabyte już mnie sama nazwa denerwuje. Potem tymi
dipswitchami, ukrywanymi opcjami w biosie, procentową zmiana napięcia.
Nie wiem jak tam z opcjami overclockingu, ale też sie nie wyróżnia na
pewno...

> Konfig dalszy (planowany) to AMD 2600 XP Barton 333 Mhz , Hdd 80 Gb
> 7200 8 Mb , oraz 2x256 Mb ramu dla duala ( być może i Kingston , ale
> teraz słyszę , że nie jest już taki BEST jak kiedyś ).

Wziąłbym Kingstona i tak. Producentów pamieci jest coraz wiecej wiec
Kingston traci na opinii, ale dalej to są solidne i pewne pamięci

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)