Re: Dyski Sata i p³yta Asus

Autor: Waldeusz (spam_at_nie.cpam)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 00:38:35 MET

U¿ytkownik "Bogdan" <sorti_at_wp.pl> napisa³ w wiadomoœci
> Moje pytania do m±drzejszych.
> Moja p³yta to Asus P4C800 Deluxe do której mam pod³±czyæ 3 dyski. Jeden
> jest to zwyk³a Baracuda 80Gb na której ma byæ system.
> 2 pozosta³e to dyski sata 150 Baracudy 120Mb. P³yta posiada nowe
kontrolery
> Sata connectors i Sata raid connectors.
> Jakie pod³±czenie jest optymalne i w³a¶ciwe, w jakim trybie ustawiæ raid
> ¿eby uzyskaæ najszybszy odczyt.

Nie lubie tego, ale odsylam na gogle i poczytac o roznych poziomach raidach
choc tu nie masz pewnie specjalnego wyboru raid 0,1 czasem 0+1 (nie znam tej
plyty)
Jak chcesz miec "szybko" to ja raczej system powiesilbym na "raidzie"
a pozostaly dysk przeznaczyl na kopie istotnych danych
wybor oczywiscie zalezy od ciebie
looknij chocby tu
to moze ci sie conieco rozjasni
http://www.pl.tomshardware.com/storage/20011023/