Re: łzy wzruszenia...

Autor: Waldeusz (spam_at_nie.cpam)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 00:23:41 MET

Użytkownik "wooz" <kamilch_at_o2.plSPAM> napisał w wiadomoœci
> Moja konfiguracja to XT Intel8088 4,77 Mhz 640 kb RAM-u , podłączony do
> ruskiego Junosta przez modulator TV :) Aha bez HDD, ale za to 2x360kb
5,25''
> FDD.

Mialem podobny XT z karta hercules - pelnowymiarowa :)

W pracy programowalem w basic-u i pod CPM-em
amstrada 6128 ... to byl wypas , a jakie gierki !
/amstrad zastapil stara MERE z 8" dyskietkami/
Bylem taki dumny z amstrada ze patrzylem z politowaniem
na gostkow ladujacych programy z magnetofonu :))

Pozniej juz za swoje zarobione kupilem AT 8/12MHz TURBO ! - bez HDD
byly to czasy gdy "hiciorem" byl DOS 3.1
- dopiero za jakis czas dokupilem HDD 40Mb

ech ... faktycznie lezka sie kreci

Pozdrawiam
Waldeusz