Re: oprogramowanie - robotics sportster voice

Autor: 666 (j666wytnijto_at_op.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 23:53:43 MET

Ja to mam w starszej wersji angielskiej SuperVoice 2.2 dyskietkowej.
Natomiast jeżeli ktoś to ma w nowszej wersji CD-ROM (wcześniej były dyskietki dołączane do modemów, a później CD-ROMy) to będę zobowiązany za kontakt, może być na priv.
Jeszcze później USR dołączał do modemów program PhoneTools, przez jakiś czas był na stronie USR do ściągnięcia jako OEM, jakby co to też to mam, u mnie źle rozpoznaje godzinę w CLIPie, więc chcę wrócić do SuperVoice, ale właśnie tej nowszej wersji, którą szukam...
JaC