Re: Twardziel wiszący w powietrzu? Czy to szkodliwe?

Autor: 666 (j666wytnijto_at_op.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 23:44:47 MET

Tylko nie zapominajcie o podstawowej zasadzie fizyki: akcji i reakcji.
Jeśli dysk jest umocowany na sztywno, to głowice mogą się szybciej przemieszczać i jest znacznie precyzyjniejsze ich pozycjonowanie.
Sam masa własna obudowy dysku to nieco za mało dla osiągnięcia najwyższych parametrów danego modelu.
JaC