Re: Feel - czy dobry jest

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 21:59:40 MET

W artykule news:67ea.0000047c.3fd828bc_at_newsgate.onet.pl,
niejaki(a): Yarp z adresu <yarpen99WYTNIJTO_at_op.pl> napisał(a):

> No i co z tego? Tak bardzo ufasz sprzedawcom?

Nigdy nie ufam sprzedawcom. Zwlaszcza od kiedy odkrylem przedziwne
zjawisko... jak chodzilem i szukalem grafiki dla siebie to w 3 sklepikach
na gieldzie kompuerowej polecano mi radeona bo niby oni sami w domu maja i
uzywaja... a za 4 dni przyszedlem znowu i zapytalem o gf4ti4200 i nagle
sie okazalo ze ci sami sprzedawcy raptem maja od zawsze u siebie w kompach
domowych GF i super im chodzi... wkurzylem sie i powiedzialem ze
jakto...ze 3 dni temu mi mowili ze maja Radeony a teraz GF ? Zamurowalo
ich i szybko zmianiali temat albo z utesknieniem patrzyli na drzwi
wejsciowe by ktos wszedl i by mogli urwac temat zajmujac sie drugim
klientem. Wiekszosc sprzedawcow to banda oszustow nastawionych tylko na to
by wepchnac towar klientowi a potem miec go w dupie.

> Bo dla mnie kompetentny jest jeden na dziesięciu, reszta w ogóle nie
> zna się na rzeczy!

A dla mnie jeden na 100

> A poza
> tym, przecieżstrzelił nie-feel, więc po co w ogóle piszesz o tym?

Napisalem jako ciekawostke. A moje doswiadczenia z feel nie sa osobiste
ale posrednie. Znajoma miala w komputerze taki zasilacz i padl po 4
miesiacach pracy na wcale nie pradozernym kompie zabierajac ze soba plyte
glowna.

> Po drugie: poszukaj sobie w archiwum grupy ile było przypadków popsutych
> zasilaczy feel, a ile codegenów. Ja przed chwilą na szybko przejrzałem
> i nie znalazłem ani jednego zepsutego feela, a codegenów kilka! To
> chyba o czymś świadczy.

Alez tu sie zgadzam jak najbardziej. Codegena ostatnio sam mialem
mozliwosc testowania bo grzebalem w komputerze sasiada. Nie wiem dlaczego
ale az sie balem go dotykac. :-P

> Sam
> zmieniłem ten zasilacz, bo jednak istniało niemałe prawdopodobieństwo
> (przy takiej mocy jak potrzebiwałem), że pewnego dnia komp odleci do
> krainy wiecznych łowów. Wolałem więc wydać 250pln niż 2500. Moim
> zdaniem w pewnych warunkach feel'e są zupełnie wystarczające,
> szczególnie jeśli komuś szkoda pieniędzy. Napewno warto kupić feela
> zamiast codegena.
> Pozdro

Owszem. warto miec bezpieczny zasilacz. Sam na tym nie oszczedzalem przy
kupnie.
Zgadzam sie tez ze jesli juz wybor tylko miedzy codegenem a feel to ten
drugi lepiej wziasc.
Ale nadal obydwa sa zasilaczami z dolnej polki a jesli ktos chce miec
pewnosc ze przynajmniej zasilacz mu nic nie zfajczy itd to powinien nie
oszczedzac na zasilaczu bo to chyba najrzadziej wymieniane urzadzenie w
pc.
Pozdrawiam rowniez.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********