Re: Problemy zdaje się rozwiązane...

Autor: Publicon (publicon_at_[usun_to)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 21:17:54 MET

 - Ciach ! -

Zdaje się, że zawiódł bardzo prosty mechanizm, który nie ma prawa się
popsuć - zworka przełączająca master/slave. Zauważyłem to, gdy dysk
podłączony jako master ustawił się jako slave - zworka była, ale nie
zwierała. Daję głowę, że mogła przerwać "przestawić się" podczas pracy... i
prawdę pisząc zdarza mi się to już drugi raz. Nie wiem , czemu włożyłem
"lewą" zworkę w dysk po raz drugi, ale wymieniłem ją na nową.

Publicon