Re: Podlaczenie Radeona 9200SE do TV

Autor: Szakal (szakal_at_master.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 20:27:29 MET

Mirek wrote:
> Czy moze mi ktos pomoc w sprawie podlaczenia komputera do telewizora ?
> Mam karte graficzna Radeon 9200SE. Wyjście TV-out 7pin. Poradzono mi
> zakup zwyklego kabla S-video (4pin) i cinch od strony telewizora.
> Podlaczylem. Nic. Zadnego efektu. Czy moze pomoc przejsciowka S-Video
> 7pin - S-Video 4pin ?. Czy podlaczanie powinno odbywac sie przy
> wylaczonym sprzecie, czy przy wlaczonym.

Cześć
Miałem dokładnie te same problemy co ty na tej samej karcie graficznej :)
Męczyłem sie z tym około miesiąca i wkońcu stwierdziłem że mam spalone
wyjście tv (jak się później okazało niesłusznie :) ) Ja sobie poradziłem
kablem s-video>scart który musiałem lekko przerobić ponieważ ten co kupiłem
w sklepie miał nieprawidłowo połączone kable (taki kabel kosztuje ok.8pln)
Na tej stronie http://magw.webpark.pl/monitory/monitory.htm masz dokładnie
jak trzeba taki kabelek zrobić (w dziale s-video)
Pozdrawiam.

--
Szakal S.P.
GG 4479235