Re: Drukarka do 450zł - ktorą wybrać?

Autor: Grzegorz J. (kwant-no_spam-_at_op.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 18:57:27 MET

Użytkownik "Paweł" <pawelral_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kilka sprostowań
> Canona odradzam odradzam odradzam
> Jak zaschnie głowica to już masz po drukarce prakycznie bo koszt wymiany
> są zbt wysokie.
> A ceny tuszy są tylko pozornie tanie - bo canon ma malutkie zbiorniczki.
> czasami kilka razy mniejsze niż HP.
> stąd tak POZORNIE niskie ceny.
***
dlaczego glowica ma zaschnąć ??? kumpel ma kilka lat canona 6000 ( coś taki
numer serii)
i jak do tej pory jest o.k. zamiennki stosuje już od dawna, hp też jest
niezły ale koszty eksploatacji horendalne przy duzej ilości wydruków.
Pojemności atramentów canona s500 : czarny 20ml, kolory 13ml. Nie wiem jak
wygląda sprawa w nowych HP ale podobno też nie są większe.

--
Grzegorz Jankowski - Kraków