Re: skasować CD-R

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 17:26:19 MET

"FORD" <gfgf_at_gfgf.com> wrote in message

> Wydaje mi sie, że me nie da sie skasowac CDR.
> Przecież laser ca płytach CDR, w przeciwieństwie do CDRW, wypala dziury na
> stałe,

Ale mi nie chodzi o to, żeby odwrócić ten proces, tylko żeby
wypalić dziury również w tych miejscach, gdzie do tej
pory dziury nie były wypalone. Teoretycznie to jest możliwe.
Oczywiście, że takiej płyty nie będzie się dało użyć do ponownego
nagrania, ale można np. uniemożliwić odczyt części danych.

Pewnie nikomu nie było to do tej pory potrzebne...

Pozdrawiam,
Artur