Re: Chieftec - czy aby realna moc?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 17:02:55 MET

Bierz Chiefteca i sie nie zastanawiaj. Ja zmienilem mojego codegena 300W na
Chiefteca 360 W i odrazu stwierdzilem ze to dobry zakup. Wczesniej zdazaly
mi sie zwiechy, zadko ale byly. Od czasu jak zmienilem na nowy zasilacz, nie
mam zadnych problemow tego typu. Pozatym Codegen strasznie mi "sial", gdy
ogladalem film przez TV-OUT, to mialem straszne zaklucenia na TV.
Przechodzily paski od lewej do prawej strony ekranu. Po zmianie na
Chiefteca, mam obraz jak zylete! A ta cisza, wentyla prawie nie slychac i do
tego jeszcze spokoj, bo wiez ze masz PFC ;)