Re: dimmy sdramy pc100 a pc133

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 15:59:11 MET

Użytkownik "MM" <evild_at_acn.pl.spam.pl> napisał w wiadomości

> A niby czemy praca ma byc niestabilna
> przy wiecej niz jednej pamieci?

Jak by ci tu powiedzieć..........
Czy ja pisałem o jednej? Bo mnie sie wydaje, że o dwóch.

> Pytam bo podkrecac moze sie gorzej,
> ale przy normalnej pracy? To po co na plytach montowane
> sa 3-4 sloty na pamieci?

Po to, że można tam włożyć również pamięci registered, które nie obciążają
tak bardzo chipsetu, jak unregistered.
Wtedy do BX można 1GB w 4 modułach 256MB.
A może płyta pracowac niestabilnie, poniewaz zbyt duże obciążenie prądowe
chipsetu powoduje jego nadmierne
nagrzewanie się i wystepowanie przekłamań.

--
Pozdrawiam
Ford