Re: Powooolne nagrywanie CD

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 13:50:05 MET

> Witam
>
> Mam pewien problem z nagrywaniem plyt CD.
> Od poczatku - zawsze nagrywalem plyty jakies 4,30min w tym czasie bufor
> nagrywarki wykazywal 96-99%
> Dzialo sie tak na swiezo postawionym systemie win XP prof. Niestety po
> pewnym czasie (az do chwili obecnej) nagrywanie wydluza sie do ponad
8min -
> o dziwo, jezeli nagrywam x24 trwa to dluzej, niz x16. Bufor nagrywarki
jest
> baaardzo niski czasem 27%
> Czy ktos wie, w czym tkwi problem ?
>
> Nagrywarka - to Teac x24

Ja tak mialem jak podlaczylem wolniejszy dysk na jednej tasmie z nagrywarka.
Bufor skakal od wartosci min do max, nagrywalo duzo wolniej. Moja nagrywarka
to liteon. Ostatnio kumpel mial ten sam problem z nagrywarka teac i
powiedzialem mu, zeby wyjal kieszen z dyskiem (podlaczona do tej samej tasmy
co cdrw) - jak reka odjal.

> Pozdrawiam
> Kris

Pozdrawiam,