Re: OC Barton 2500 i FSB pamięci

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 11:33:46 MET

> Sprzęt jak w stopce. Zaczęłem bawić się dzisiaj w OC, i zauważyłem
> ciakawą rzecz. Pamięci pracują w trybie Dual, w biosie ustawione "By SPD"
> żeby pracowały synchronicznie do procka.

Jak pracuja "by SPD" to znaczy ze bios odczytuje info zawarte w modulach o
nominalnych paramterach i ustawia je wg tych danych.
Wiec jak masz pamieci 333 to ustawia je na 333 (166MHz). Jak przetaktowujesz
fsb to przestaw czestotliwosc pamieci rozniez na taka sama wartosc jak fsb.
Wtedy bedziesz mial synchronicznie.

--
Pozdrawiam.
-dymek-