Re: Feel - czy dobry jest

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 09:58:39 MET

> komp odleci do krainy wiecznych łowów. Wolałem więc wydać 250pln niż
> 2500. Moim zdaniem w pewnych warunkach feel'e są zupełnie wystarczające,
> szczególnie jeśli komuś szkoda pieniędzy. Napewno warto kupić feela
> zamiast codegena.
Masz calkowita racje :)) Sprzedalismy troche feeli
zaden nie wrocil, nie mowiac o tym zeby psul kompy. Wiadomo
jak napisales nie jest to szczyt techniki ale w cenie ponizej 80
zl byly dosc dobre. Trzeba jeszcze pamietac ze do niedawna
mozna bylo kupic tzw "ciezkie feele" (sam kupilem w hurtowni
dwa takie za cene ok 56 netto jeden) ale to byl wogole jakis
super wyjatek Przepakowany Fortron 250W (pewnie tak niskie
moce byly po prostu wyprzedawane przez fabryki Fortona po
kosztach bo wiadomo zwykly smiertelnik jak nie widzi nalepki
300-400W to nie kupi ). Zabezpieczenia, rzeczywista moc
250W, filtry wejsciwe - niespotykane w tanich konstrukcjach,
porzadna elektronika (rozlozyste radiatory :), cicha praca itd.
to bez watpienia zalety jak na tak tani zasilacz
Pozdrowienia
Simon