Re: GA-7N400Pro2 POMOCY :((

Autor: JIMMYtm (wwinkler_nospam_at_aiut.com.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 08:26:16 MET

Zaprawde powiadam Wam ze pewnego dnia => Jakub Grabowski <= przemowil do nas
tymi slowy :

> czytałem, że Pro2 już nie jest taka świetna jak Pro. Chodziło o
> możliwość regulacji parametrów, SoundStorma i 4-warstwowy a nie
> 6-warstwowy laminat...
>
> Pozdrawiam.

i tu jest pies pogrzebany...... wpakowalem sie w pro2 ;(( na ocworkbench
pisal ito samo... brac pro a nie pro2... szkoda ze juz po zakupie

--
"Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to