Czy sie uda w podanej kwocie zlozyc?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 07:05:44 MET

 Jest problem natury finansowej.
Finans = 600zł...max 650.
Czy w podanej kwocie da się złożyc komputer który pozwoli na odpalanie
nawet w małych rozdzielczościach i z sensowna liczbą detali w miare nowe
gry?
Już tłumacze jak sie sprawa ma.
Kolega ma obecnie PII slot1 333MHz, GF2MX400 128bit 32am, nieokreslona
blizej plyta glowna, 192SDram, zasilacz jakis tajwan 200W, Obudowa ATX ale
tez nie za młoda, cdrom, nagrywarka, HDD 5GB.
I teraz zrodził się pomysł by sprzedać ten komputer za taką sume by
dołożyć rożnice do 600zł i złożyć coś nowego co pozwoli mu pocieszyć się w
miare nowymi grami.
Z tego co ja mysle to mozna zostawic cdrom i nagryware, ewentualnie hdd
tez musialby mu narazie starczyc i moze grafika tez by została ale tu juz
pewnosci nie mam.
Czy w ogole to jest w takich sumach realne by zlozyc cos sensownego?
Domyslam sie ze jedyne wyjscie by bylo jak najtaniej to allegro i tam
kupowac czesci do nowej maszynki. Ale co kupowac o ile w ogole taka
operacja w podanym zakresie cenowym ma sens.
Pomozcie mi prosze bo akurat na takich "ekonomicznych" rozwiazaniach to ja
sie nie wyznaje.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
PS. Wiem ze suma bardzo mala ale kolega tylko taka dysponuje/bedzie
dysponowal po sprzedaniu tego co ma i dolozeniu roznicy i postanowil w ten
sposob sobie sprawic nowa maszynke do pogrania w ramach prezentu pod
choinke.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****