Re: Jak nie spalić com'a (rs 232 c)

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 01:28:21 MET

Użytkownik "Paweł Burdziakowski <speCyfick>" <specyfick_at_gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:br233l$cvh$1_at_inews.gazeta.pl
> Moze ktos zna juz gotowe optoizolatorki ?
> Jakis kit do montarzu albo gotowy produkt ?

Są gotowe konstrukcje. Używałem zarówno takich prostych -
rozdzielających tylko sygnały in/out, ale ze wspólną masą - jak i
robionych na zamówienie, z osobnymi obwodami zasilającymi obie połówki
rozdzielone optoizolatorem. Ten prosty powinien tobie wystarczyć.
Profesjonalne separatory optoelektroniczne dostaniesz np. tu
http://www.enertel.com.pl/produkty/ktsz.htm, a prosty (139 zł) w firmie
Robotronic http://www.robotronik.pl/.

A może wystarczy ci zwykły przełącznik wejść za kilkadziesiąt zł, np.
http://www.yuko.com.pl/ak.html?

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/