Re: problem z LG FLATRON 700B

Autor: MAX (max_kr[n_o__s_p_a_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 23:56:55 MET

Uzytkownik "Iwan" <slaweklubin_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Mam dwa problemy z monitorem:
> 1. to taki, ze nie moge poradzic sobie z mora na ekranie. Mora objawia
> sie tym, ze ikony lub tekst jest niewyrazny nieostry tak jakby z lekkim
> odbiciem ktore wystepuje w pionie. Podobnie ma sie z odbiornikami
> telewizyjnymi jak sie zle skieruje antene i fale odbijaja sie np od
> jakiegos zabudowania i wystepuje wtedy cien lub jak to woli mora. Te
> zjawisko w monitorze wystepuje podczas dluzszej pracy gdy otwieram okna
> i je zamykam lub uruchamiam filmy z divx-a i zamykam.

Sprawdz:
- kabel - wtyczka jest tandetnej jakosci (mi sie rozpadla),
- zainstaluj ponownie nowe drivery do karty grafinczej - te ze strony
producenta (pewnie masz gforca 2 mx 440 albo gf 4 pod win 98 se albo xp
pro).
Jezeli zadne z powyzszych nie zadziala, spróbuj na chwile zainstalowac dobra
karte graficzna - ten model juz tak ma, ze obraz jest idealny tylko w
przypadku dobrych i drogich kart graficznych, na slabszych dziala róznie
(wiem z doswiadczenia bo sam mam ten monitor)

> 2. to taki, ze nie moge usunac jednego z dwuch monitorow w meneadzerze
> urzadzen. Jeden wyswietla sie ze jest to monitor domyslny a drugi ze
> LGF700B. Podczas gdy wyinstalowuje jeden z nich np monitor domyslny to
> przy ponownym uruchomieniu systemu ponownie chce sie zainstalowac ale
> gdy odrzuce instalacje z komunikatu ktory sie pojawia mowiacy o
> znalezieniu monitora w systemie to i tak pokazuje sie on tj monitor
> domyslny w menadzerze urzadzen. Jak to zrobic aby w systemie byl
> widoczny tylko jeden monitor LGF700B?

Tego sie nie da zrobic, Jest dobrze tak jak jest (masz pewno nVide z tv-out)

Pozdro,
MAX