Re: Upgrade Komputerka

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 20:03:23 MET

> Zrobiliście mi troszke mętlik z tymi pamięciami:) Jakie mam w końcu kupić
> 400MHz czy 333MHz?

Ok, ta ja :)
Wiec.. plyta nie obsluguje fsb400, nawet jesli w biosie bedzie dostepne to
nie warto probowac bo bedzie przetaktowywac rowniez PCI, AGP. Za to
obsluguje pamieci PC3200 (DDR400) choc starsze revision wymagaja update
biosu. Z tego co pisal Lukasz pamieci sa obslugiwane ale nie beda pracowac
na wyzszym taktowaniu tylko na rownym fsb czyli 333. Wiec praktycznie nic
nie da zalozenie DDR400. Z drugiej strony roznica w cenie niewielka, a te
pamieci mozesz kiedys wykorzystac wiec Twoj wybor.

--
Pozdrawiam.
-dymek-