Re: Chieftec 360W

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 19:02:53 MET

Użytkownik "PesTYcyD" napisał:

> Mam jeszcze pytanko czemu w programach diagnostycznych
> na zasilaczu hpc-360-202 pokazuje mi, ze obroty sa
> na poziomie 7337 ??

Może twoja płyta ma problemy z prawidłowym odczytem RPM, jeśli jest mniejszy
niż jakiś minimalny pułap i dlatego takie głupoty wyświetla. Niestety, ten
problem dotyczy wielu płyt głównych i trzeba z tym żyć... albo próbować
szukać ratunku w aktualizacji BIOS'u. U mnie na MSI KT3 Ultra ARU (nawet z
najnowszymi BIOS'em) płyta nie potrafi rozpoznać prędkości obrotowej
wentyli, jeśli jest ona mniejsza niż ok. 1000 RPM.

--
Pozdrawiam,
Sniper