Re: CMOS checksum error

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 17:34:58 MET

wto, 09 gru 2003 o 20:52 GMT, Korniishon napisał(a):

> Jest taki problem z płytą MSI:
> przy każdym starcie rzuca komunikatem "CMOS checksum error - Defaults
> loaded", no i jak pisze, tak czyni - za każdym restartem resetuje ustawienia
> biosu.
> Bateria ma ok. miesiąc (według moich pomiarów 2.99V)
> Gdzieś w archiwum wyczytałem że można wgrać defaultowe ustawienia biosu ale
> wtedy zostaje problem z czasem. Zna ktoś jakiś lepszy sposób na ten problem?
> Aha, z ciekawszych zachować tego kompa - przy wciśnięciu powera komp się
> wyłącza, przy puszczeniu - włącza... Nie wiem czy to może mieć związek
> [...]

ale to sie stalo po jakims czasie? czy to jest nowy komp?

zamien miejscami wtyczki myszki i klawiatury, mialem identyczny komunikat
jak je odwrotnie podlaczylem

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][ Oh, wait, that was Randal...nevermind...      ]
[       Ekg: #3781111            ][              -- Larry Wall in                 ]