Re: GoldMemory a test pamięci

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 17:21:17 MET

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:1ig7rb-8nh.ln_at_fastviper.viper.lan...
> FORD claimed:
>
> Nie omieszkam.

> Jesteś tak marnym trolem, że zanim jeszcze coś powiesz to już śmierdzi.
Musisz
> się jeszcze wiele nauczyć, zwłaszcza na temat tego jak dopasowywać
przytyki do
> osób.
>
> Ponieważ w miarę poprawnie używam gramatyki, to powinieneś był wypomnieć
mi
> ortografię.

Dokładnie o to mi chodziło, nic nie wspominałem o twojej gramatyce.

Moze i jestem trolem, czy innym stworzeniem.
Myśl sobie, co chcesz. Opinię takiego "fachowca" z chipa i innych gazet mam
gdzieś.

--
Pozdrawiam
Ford