Re: GA-7N400Pro2 POMOCY :((

Autor: ak (szpital_at_post.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 16:25:51 MET

Użytkownik JIMMYtm napisał:

> wlasnie zmienilem plyte z EP-8KHA+ na ta z tematu i mam kilka problemow i
> pytan :
> 1. Da sie na tej plycie jakos normalnie zmieniac napiecia, a nie tylko
> procentami ??
> 2. da sie obnizyc napiecie procka ?
> 3. na starej plycie temp w biosie i w windzie : 38 C przy wiatraku na 2500
> rpm w idle na nowej 50 C przy wiatraku na 4900 rpm (wytrzymac sie w pokoju
> nie da :(( ) (kilka razy zzakladalem i zdejmowalem wiatrak zeby wyeliminowac
> ewentualne zle przyleganie)
> [...]

Mam GA-7N400L z Bartonem 2500, dwie kości TwinMOS 256MB 3200 i parę
innych rzeczy. Chodzi bez problemu, nawet w dualu, który sama włącza.

1. IMHO nie :(
2. IMHO nie :> - u mnie zamiast 1,65V mam wg Aidy 1,70 nawet 1,72 -
jakiś dopalacz, czy co :)
3. Nie bój nic, ja mam temp 63-65 stopni - wg powyższego źródła oraz
biosu - przy nieco ponad 2,0 do 2,5 tys. obr. (jakiś arctic cooling z
thermal control - sam reguluje obroty). Myślę, że to kwestia sposobu
pomiaru temperatury na płytach tej serii i skutek ad.2.

sprawdź to na http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/12501/

pzdr

ak