Proszę o poradę czym schłodzić Athlona?

Autor: Smile (vnetworks_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 15:55:24 MET

mam takie pytanie:
Athlon XP Barton 2500+@3200 chodzący na 215MHz
pozyczyłem CoolerMaster'a z miedzianą podstawką ogólnie temp. przy max.
obciążeniu po godzinie wynisoła 62 st., troche szumi ten wiatrak obroty
2900.
Chciałem kupić coś ciut wydajniejszego i cichszego, mysle ze przede
wszystkim w całości miedzianego. Słyszałem o czym w rodzaju silent blezer
lub podobnioe, moze pomylilem nazwe. Niestety na Allegro nie stwierdziłem.
czy możecie polecić coś godnego uwagi w cenie ok. 100zl i gdzie mozna to
nabyc w Warszawie. Dzieki za pomoc.