To na jakiej czestotliwosci ten ram wkoncu dziala ??

Autor: Barti (wassupp_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 15:04:38 MET

Witam mam procesor Athlon XP 1600 i przetaktowalem sobie FSB ze 266 na 290
MHz wszytsko chodzi pieknei tylko jaki to ma wplyw na magistrale pamieci ..
bo o ile dobrze kojarze to pamiec nie bedzie chodzila szybciej niz FSB a
programik Aida pokazuje mi inaczej otoz o ta ilosc jaka podnioslem FSB
poniosla mi sie tez czestotliwosc ramu dodam ze majac RAM na 333 Mhz ma on
teraz 362 Mhz .. prosze o wyjasnienie ...
 Thx

Pozdrawiam Bart

a oto odczyt z programu Aida o ktorym pisalem wyzej :
Właściwości płyty głównej
Nazwa płyty głównej ASRock K7VT4-4X

Właściwości magistrali FSB
Typ magistrali DEC Alpha EV6
Szerokość magistrali 64-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 145 MHz (DDR)
Efektywna częstotliwość taktowania 290 MHz
Przepustowość 2318 MB/sek

Właściwości magistrali pamięci
Typ magistrali DDR SDRAM
Szerokość magistrali 64-bitowy(a)
Rzeczywista częstotliwość taktowania 181 MHz (DDR)
Efektywna częstotliwość taktowania 362 MHz