Re: Nagrywarka LG GCE-8400B (40x12x40)

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 14:39:09 MET

news.man.lodz.pl na pl.comp.pecet napisał(a):
> Ale to co? Dali nagrywarke x40. a firmware nie obsluguje powyzej 32?
> Ciekawe. A ten bufor to

Chodzi mi o to, że nagrywarka odczytuje pewne dane z płyty, które
pozwalają zadecydować w jakiej maksymalnej szybkości ją można nagrać.
Zazwyczaj producenci płyt nie nadążali z wprowadzaniem na rynek płyt
odpowiednich dla coraz szybszych nagrywarek, stąd firmware nagrywarki
nie może wiedzieć o nowszych, "szybszych" płytach.
Jeśli masz chęć zaryzykować to poszukaj na stronie producenta nowszego
firmware'u i uaktualnij swój.

Szczęściarz :>

Pozdrawiam,
Wołek.