Sapphire 9100 chodził bez wiatraka

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 12:27:42 MET

ostatnio grzebnąłem w kompie i zauważyłem że nie kręci się wiatrak na
Szafirku 9100.. nie wiem od jakiego czasu tak to jest.. wtyczka po prostu
nie była dociśnięta.. musiałem ją źle włożyć po nasmarowaniu wiatraka jak
zaczął buczeć.. jeśli tak to karta chodzi bez wiatraka juz ładnych parę
miesięcy.. najlepsze jest to że chodziła cały czas na zegarze 275/265 :)
nic jej sie nie stało..

sam jeszcze nie tak dawno wyrażałem na grupie opinię że skoro dali wiatrak
to znaczy że bez niego można spalić kartę - a tu taka niespodziewanka :)

PZDR
Shaman