czy problem z odświeżaniem w LCD podlega gwarancji?!

Autor: Piotr Dwornicki (piotr.dwornicki_at_plusnet.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 11:52:21 MET

doszły mnie słuchy iż matryce LCD tak mają, mogą się pojawiać czarne
migające paski i to jest zupełnie normalne ale jakoś nie chce mi się w
to wierzyć, znajomy ma Sony LCD 17" i nie ma takich problemów a ja mam
Philipsa 170B4BB 17" i czy to na D-SUBie czy na DVI ciągle mam z tym
problem. co byście zrobili na moim miejscu? a może ktoś już miał podobny
problem?

jak oceniacie serwis Philipsa firmę Zoltar o ile dobrze pamiętam?

ja mam złe doświadczenia jeżeli chodzi o polskie serwisy monitorów,
jedni nie widzą porblemów i odsyłają sprzęt który miesiąc po gwarancji
totalnie wysiada, dródzy naprawiają usterkę lecz dokładają inną - nową.

proszę się ze mną podzielić swoimi doświadczeniami :)

pozdrawiam i życzę jak najmniej problemów ze sprzętem komputerowym :)

Piotr