Re: Wireless lan - czy potrzebny punkt dostępowy

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 10:50:00 MET

Szymon napisał(a):

> Tzn. chciałbym zrobić coś takiego: udostępnić internet na Win2k i
> tak jak podłącza się notebooka do stacjonarnego przez kabelek
> sieciowy - podłączyć używając dwóch kart wlan. Mówią mi, że
> potrzebny jest jeszcze punkt dostępowy - czy w innym wypadku takie
> karty nie będą mogły się komunikować?
> Jeśli są takie karty które działały by w opisanym trybie to jakie
> byście polecili?

przy malej sieci kilka kompow (a moze tylko 2) wystarczy sama karta -
astepuje laczenie - komputer-komputer
przy wiekszej sieci potrzebny bedzie punkt dostepowy ktory bedzie
zarzadzal calym ruchem w takiej sieci - szczegolnie gdy odleglosci sa
wieksze i slabszy sygnal

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<