zamykanie a dysk twardy, nowe!

Autor: newman (newman_NO_SPAM__at_free.art.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 09:54:05 MET

Witam!

Mam takie pytanie, czy zamykanie systemu bez uzycia przycisku POWER
(Wlaczona obsluga zaawnasowanego zarzadzania energia) moze spowodowac
uszkodzenie HDD??? Slyszalem kiedys taka opinie ze jezeli komp sam odlacza
zasilanie moze to moze to robic zanim dysk zdarzy zaparkowac glowice, co w
krotkim czasie doprowadzi dysk do "smierci", prawda to czy falsz??

Mam plyte Abit BE6 (stara!) i mam w miare nowy HDD, ktory wymienialem na
gwarancji.

newman