Re: legalizacja windowsa

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 07:34:45 MET

Użytkownik "Paweł" <pawelral_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> CHce kupić XP w wersji OEM. ale z tego co sie doczytałem musiałbym go
> kupić z integralną czescia komputera.Czyli np HDD procesor.- i żeby cześc
> ta znajdowąła sie wewnątrza komputera.
> I teraz pytanie Czy istnieje jakaś lista czy uściślenie słowa "wewnętrza
> częśc komputera" [...]

Komputronik na przykład sprzedaje z myszką i mówi, że jest to legalne.
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?prod=59
Kiedyś słyszałem, że w razie czego to winę ponosi sprzedawca (któremu
nie wolno sprzedać OEMa bez części kompa) a nie kupujący ale nie jestem
pewien czy tak jest naprawdę.

--
Pozdrawiam,                         "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                                         It doesn't laugh or cry.