Re: jak odczytać płytę DVD bez napędu DVD

Autor: ..:::Plombos:::.. (cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 23:43:16 MET

Tajemniczy szpieg *seba* spod adresu: <seba_at_wd.wroc.pl> w wiadomosci
donosi:

> [...]

Jest mozliwe

> Źle słyszałaś. Nie ma takiej możliwości.
> BTW kto Ci tak powiedział?

Gdzies dzwonili tylko nie wiadomo w ktorym kosciele ;-)

Jest mozliwe na kilka sposobow:
1. Pozyczyc/kupic DVD :-)
2. Isc do kogos kto ma i poprosic zeby skopiowal na twoj dysk a potem to
juz mozesz ogladac np za pomoca PoverDVD.