Re: Czym zmyc PALUCHY z lcd ?

Autor: Waldeusz (spam_at_nie.cpam)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 23:19:38 MET

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci

> No, no, może i zadupie, ale host robi wrażenie.

Uzywam roznych hostow ;)

> A może ściereczki z mikrowłókien, takie jak do czyszczenia okularów z
> powłoką antyrefleksyjną?

Mogly by pewnie byc, ale to musi jeszcze tluste plamy ruszyc
a boje sie zeby nie porobic jakich "mazakow"
bo mnie to bedzie straszliwie pozniej denerwowac

Nie wiem co to za tworzywo a nie bardzo chce eksperymentowac

Pozdrawiam
Waldeusz