Pasek Szybkie uruchamianie

Autor: Robert Witkowicz (rwitkowicz_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 22:34:57 MET

Witam !!!

Mam taki problem do grupy. Ja juz nie mam zadnego pomysłu.
O co chodzi :
Mam Windowsa 2k Prof PL z SP4, założone kilka kont uzytkowników. Po którymś
restarcie Windowsa na jednym z profili zniknął pasek Szybkiego Uruchamiania.
Próbuje poprzez kliknięcie RMB na wolnym miejscu paska zadań i wybraniu
Paski Narzędzi->Szybkie uruchamianie ale wyskakuje komunikat że nie można
utworzyć paska Szybkiego uruchamiania.

Pytanie moje brzmi:
W jaki sposób go odzyskać(utworzyć na nowo) ???
Gdzie są przechowywane ustawienia dot. programów na pasku szybkiego
uruchamiania ???

Ktoś ma jakiś pomysł ??? Troche pogooglałem i nic konkretnego nie znalazlem.

Pozdrawiam.

Robcio