problemy z napelnianiem tuszu

Autor: wek (wek_at_pf.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 20:16:10 MET

witam

kupilem zestaw do napelniania tuszu do drukarki (HP 600)
zestaw ink-mate HIM 600A
wlasnie napelnilem, ale mam taki problem, ze drukarka nic nie drukuje
doslownie nic, ani jednej kropeczki !! nic !!
co robic? co moze byc tego powodem? jaki blad popelnilem?
da sie to jeszcze naprawic (na tym zasobniku co mam, czy musze kupic nowy)?
zaznaczam, ze na pewno nie sa to zaschniete dysze, bo przed napelnianiem
drukarka drukowala, nawet przed samym napelnianiem testowalem
i drukowala, co prawda tylko pol kartki, ale to dlatego, ze sie tusz konczyl

pozdrawiam